Jipii ny on Tiistai!se meinaa vauhtia ja vaaralisia tilainteita!Lähettiin mun kavereiden kanssa vittää tiistaita1939065.jpg Tästä se kaikki sit niinku alkoi!Mentiin Vanhalle myllylle joka on meille tosi tärkee paikka!!(tottakai)Siellä on tosi hienoa!1939102.jpg Meidän oleskelun paikka!no kyl meille tapahtu poliisijen näkemistäkin meinaan mun kaveri Jenna oli ottamassa meist kuvii ja sit se otti meidän pyöristä se katto sinne kameraan ja totes et auto tulee sit se katto kameran yli ja huusi ihan täysii POLIISIT!meille tuli aikamoista lentoa tulla sieltä aidan toiselta puolelta pois!ne kävi vaan käätymässä siin tiellä ja sit meni sinne pelloille ja päästi poliisi-koiran vapaaks me pelästytiin ihan sikana!no me lähettiin sen jälkeen kulkee mäkkii kohti fillareilla se oli meinaan siinä ihan vieressä!(onneksi)matkakuva1939064.jpg No mun kaveri Jenna kyyditsi mun  toista kamuu Iristä!meidän takaa tuli poliisit(taas)eka tuli poliisimopo ja sit auto ja taas

 mopo se eka poliisi mopo laitto vilkut päälle ja näytti mun kavereille et sinä pois kyyditä!mä menin ihan rauhassa ja omissa ajatuksissa eteen päin sit se huus TE KOLME!mä olin sileen niinku mitä mä oon tehnyt!!no lysti ei lopu tähän kun tulin kotiin alko armoton Biologian kokeeseen lukeminen!Kaikki ilo viedään aina iltaisin!